flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналітична довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 2011 рік

 

Аналітична довідка

про підсумки розгляду звернень громадян за 2011 рік

 

         Діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами і скаргами громадян в територіальному управлінні Державної судової адміністрації України  в Закарпатській області організовано відповідно до Закону України “Про звернення громадян” та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №  348, із змінами і доповненнями .

         Обов’язки по організації роботи із зверненнями громадян покладені на провідного спеціаліста з діловодства, контролю та роботи зі зверненнями ТУ ДСА України в Закарпатській області.

         На належному рівні перебуває організація особистого прийому громадян. Керівництвом управління здійснюється особистий прийом громадян відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому в територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Закарпатській  області,  про що робляться записи у відповідний журнал, де зазначаються дата проведення прийому, прізвище заявників, питання, з якими вони звертаються, результати розгляду.

Графік прийому вивішено у зручному і доступному для відвідувачів місці. Начальник управління приймає кожного понеділка з 9.00 до 12.00, його заступник – кожного вівторка з 9.00 до 12.00, спеціалісти – щодня в робочий час. Відповідна інформація для громадян розміщена також на веб-сайті, який постійно оновлюється.

          За звітний період начальником управління прийнято  48  відвідувачів, яким надано кваліфіковану консультацію та письмові відповіді на подані, відповідно до чинного законодавства, запити.

У 2011  році надійшло  9  письмових  скарг.  На одну скаргу дано вичерпну відповідь заявнику, інші звернення громадян повернуто заявникам або направлено за належністю на підставі того, що перевірка зазначених у скаргах обставин не входить до компетенції територіального управління Державної судової адміністрації України.

Всім особам надано обґрунтовані письмові відповіді та роз’яснення на їх звернення відповідно до чинного законодавства в строк не більше ніж 15 діб.

Письмові звернення зареєстровані, відповідно до Інструкції, в журналі реєстрації заяв і скарг громадян. Звернення та  переписка по них оформлені в окремі справи, де містяться всі матеріали перевірки та переписка за зверненнями.

У більшості випадків надходження скарг громадян зумовлено правовою необізнаністю суб’єктів звернень, а також неналежним роз’ясненням суддями та працівниками суду їх прав та обов’язків.

 Основними питаннями, що порушуються громадянами у зверненнях, є: неетична поведінка суддів, інших працівників суду, питання процесуальних прав та обов’язків сторін.

Порушень контрольних термінів розгляду звернень громадян впродовж  2011 року не було.

Така категорія громадян, як Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, особи, які постраждали від аварії на ЧАЕС в звітному періоді не звертались.

Відповідно до рішення колегії Державної судової адміністрації України від 09.09.2009 року № 4/3 та з метою підвищення рівня якості роботи з розгляду скарг, пропозицій, заяв громадян, інформація щодо надходження відповідних звернень громадян постійно розглядається на оперативних нарадах працівників територіального управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області.

 Територіальним управлінням забезпечується кваліфікований, неупереджений,  об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян  та задоволення  їх законних вимог.