flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналітична довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 2013 рік

Аналітична довідка

про підсумки розгляду звернень громадян за 2013 рік

 

  Діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами і скаргами громадян в територіальному управлінні організовано відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №  348, із змінами і доповненнями  та   Інструкції про порядок роботи зі зверненнями громадян, їх особистого прийому в органах державної судової адміністрації, яка затверджена наказом ДСА України від 27.06.2006 р. №  69.

  Обов’язки по організації роботи із зверненнями громадян покладені на головного спеціаліста із забезпечення договірної та позовної роботи ТУ ДСА України в Закарпатській області.

  На належному рівні перебуває організація особистого прийому громадян. Керівництвом управління здійснюється особистий прийом громадян відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому в територіальному управлінні державної судової адміністрації в Закарпатській  області,  про що робляться записи у відповідний журнал, де зазначаються дата проведення прийому, прізвище заявників, питання, з якими вони звертаються, результати розгляду.

Графік прийому вивішено у зручному і доступному для відвідувачів місці. Начальник управління приймає кожного понеділка з 9.00 до 12.00, його заступник – кожного вівторка з 9.00 до 12.00, спеціалісти – щодня в робочий час. Відповідна інформація для громадян розміщена також на веб-сайті, який постійно оновлюється.

 За звітний період начальником управління прийнято 53 відвідувачі, яким надано кваліфіковану консультацію, а також надано обґрунтовані та вичерпні відповіді на питання, що порушувались на особистому прийомі. Як наслідок, жодних письмових заяв від громадян для подальшого детального розгляду не надходило. 

У  2013  році надійшло 16 письмових  скарг. За результатами розгляду даних звернень, три звернення громадян було повернуто заявникам на підставі того, що перевірка зазначених у скарзі обставин не входить до компетенції територіального управління державної судової адміністрації.  Шість письмових звернень було направлено за належністю до місцевих загальних судів для здійснення перевірок та надання відповідей та сім звернень стосувались процесуальних питань, за результатами розгляду було надано вичерпну інформацію щодо порядку захисту порушених прав.

Письмові звернення зареєстровані, відповідно до Інструкції, в журналі реєстрації заяв і скарг громадян. Звернення та  переписка по них оформлені в окремі справи, де містяться всі матеріали перевірки та переписка за зверненнями.

У більшості випадків надходження скарг громадян зумовлено правовою необізнаністю суб’єктів звернень, а також неналежним роз’ясненням суддями та працівниками суду їх прав та обов’язків.

Основними питаннями, що порушуються громадянами у зверненнях, є: процесуальні дії суддів, неетична поведінка працівників суду, неналежна організація роботи суду, незгода з рішенням суду (ухвалою, вироком), тяганина в розгляді справ.

Порушень контрольних термінів розгляду звернень громадян впродовж  2013 року не було.

Така категорія громадян, як Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, особи, які постраждали від аварії на ЧАЕС в звітному періоді не звертались.

Питання розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян,  дотримання термінів та результати розгляду систематично є предметом обговорення на оперативних нарадах працівників територіального управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області.

 Територіальним управлінням забезпечується кваліфікований, неупереджений,  об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян  та задоволення  їх законних вимог.