flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналітичная довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 2009 рік

Аналітична довідка

про підсумки розгляду звернень громадян за 2009 рік

 

 

         Діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами і скаргами громадян в територіальному управлінні державної судової адміністрації в Закарпатській області організовано відповідно до Закону України “Про звернення громадян” та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №  348, із змінами і доповненнями .

         Обов’язки по організації роботи із зверненнями громадян покладені на головного спеціаліста з діловодства, контролю та роботи зі зверненнями ТУ ДСА в Закарпатській області.

         На належному рівні перебуває організація особистого прийому громадян. Керівництвом управління здійснюється особистий прийом громадян відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому в територіальному управлінні державної судової адміністрації в Закарпатській  області,  про що робляться записи у відповідний журнал, де зазначаються дата проведення прийому, прізвище заявників, питання, з якими вони звертаються, результати розгляду.

Графік прийому вивішено у зручному і доступному для відвідувачів місці. Начальник управління приймає кожного понеділка з 9.00 до 12.00, його заступник – кожного вівторка з 9.00 до 12.00, спеціалісти – щодня в робочий час. Відповідна інформація для громадян розміщена також на веб-сайті, який постійно оновлюється.

          За звітний період начальником управління прийнято 39  відвідувачів, яким надано кваліфіковану консультацію та письмові відповіді на подані, відповідно до чинного законодавства, запити.

У 2009  році надійшло 7 письмових  скарг, з них одна скарга була отримана повторно, дві скарги отримано на особистому прийомі. Також із загальної кількості звернень дві скарги були направлені на розгляд Ради суддів Закарпатської області, про що  було  повідомлено  громадян,  які  подавали  звернення.  Всім особам надано обґрунтовані письмові відповіді та роз’яснення на їх звернення відповідно до чинного законодавства в строк не більше ніж 5 діб. По одній скарзі відповідь була надіслана заявнику в строк 14 діб.

Письмові звернення зареєстровані, відповідно до Інструкції, в журналі реєстрації заяв і скарг громадян. Звернення та  переписка по них оформлені в окремі справи, де містяться всі матеріали перевірки та переписка за зверненнями.

У більшості випадків надходження скарг громадян зумовлено правовою необізнаністю суб’єктів звернень, а також неналежним роз’ясненням суддями та працівниками суду їх прав та обов’язків.

 Основними питаннями, що порушуються громадянами у зверненнях, є: неетична поведінка суддів, інших працівників суду, неналежна організація роботи суду. В зв’язку з епідеміологічною ситуацією в країні надходили скарги щодо перешкоджання громадянам у вільному доступі до приміщень суду (виключно в марлевих респіраторних масках). В результаті заявникам була надана обґрунтована відповідь з посиланням на нормативно-правові акти, що регулюють запровадження карантину на відповідних територіях для запобігання поширенню грипу.

Порушень контрольних термінів розгляду звернень громадян впродовж  2009 року не було.

Така категорія громадян, як Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, особи, які постраждали від аварії на ЧАЕС в звітному періоді не звертались.

Зменшення кількості звернень громадян до територіального управління державної судової адміністрації в Закарпатській області у порівнянні з попереднім періодом – 2008 роком зумовлено тим, що громадяни, які неодноразово звертались письмово до територіального управління, викликались на особистий прийом для обґрунтованого роз’яснення з приводу їх звернень.

Відповідно до рішення колегії Державної судової адміністрації України від 09.09.2009 року № 4/3 та з метою підвищення рівня якості роботи з розгляду скарг, пропозицій, заяв громадян, інформація щодо надходження відповідних звернень громадян постійно розглядається на оперативних нарадах працівників територіального управління державної судової адміністрації в Закарпатській області.

 Територіальним управлінням забезпечується кваліфікований, неупереджений,  об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян  та задоволення  їх законних вимог.