Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання цільової Програми забезпечення належними приміщеннями судів Закарпатської області розробленої та затвердженої ДСА України, що знаходяться у підпорядкуванні ТУ ДСА України в Закарпатській області розроблений проект реконструкції з добудовою будівлі, що знаходиться за адресою м.Іршава, вул.Шевченка, 23 Закарпатської області для розміщення в ній Іршавського районного суду
Будівля в якій розміщено суд орієнтовно побудована 1930 року під житло. В 1959році проведена реконструкція будівлі під розміщення в ній районного народного суду. Загальна площа будівлі складала 377,5 м.кв. в якій розмістилися два зали судових засідань(один з них для розгляду кримінальних справ), канцелярія кабінети суддів, помічників суддів, секретарів судових засідань. У 2011 році укладено договір оренди частини приміщення по вул. Шевченка, 40, площею 188,7 м.кв. В наданому приміщенні було розміщено двох суддів з помічниками і секретарями судових засідань і було обладнано два зали судових засідань з розгляду цивільних справ. На одного суддю припадало 94,37 м.кв. загальної площі.
20 лютого 2016 року пожежа знищила більшу частину будівлі суду. А 23 лютого суд вже продовжив роботу у виділених приміщеннях за адресою Шевченка, 40 та Шевченка, 21.
Після завершення слідчих дій у справі виникнення пожежі і отримання дозволу проведено роботи з розчистки залишків будівлі, виконано роботи з технічного обстеження будівлі, напрацьовано варіанти проведення робіт з реконструкції будівлі з добудовою.
Враховуючи матеріали обстеження будівлі та висновків технічної експертизи розроблено проект реконструкції з добудовою з частковим збереженням існуючих стін та фундаменту. Колони спільно з горизонтальними монолітними балками утворюють каркас з несучим заповненням із кладки. Дах шатровий по дерев’яних кроквах. Покрівля метало черепиця.
Проектом передбачено облаштування зони вільного доступу, до складу якої входить канцелярія, приймальня голови суду, кабінети керівника і заступника керівника апарату суду, два зали судових засідань з розгляду цивільних справ, два зали з розгляду кримінальних справ, санвузли в яких передбачено окремі кабінки для людей з інвалідністю, кімнати для свідків і зони обмеженого доступу до якої входять кабінети суддів, працівників суду, серверна.
Об’єкт має такі технічні характеристики:
В зону обмеженого доступу також входить внутрішній дворик для заїзду спецтранспорту з підсудними, окремий службовий вхід, вхід в кімнату конвою та камери для підсудних. Для підсудних облаштовано окремий санвузол.
Для потреб людей з інвалідністю при вході змонтовано кнопку виклику персоналу, облаштовано пандус для пересування на інвалідному візку. В зоні вільного доступу для людей з вадами зору встановлено написи шрифтом Брайля.
Будівля суду оснащена автономною системою опалення з власної котельні об лаштованої в даховому просторі, системою вентиляції, системою кондиціонування приміщень, системами локальної мережі та телефонного зв’язку, системою сповіщення, охоронною та протипожежною сигналізація ми. В усіх приміщеннях, в тому числі і в камері для підсудних змонтовано систему відео нагляду. В залах судових засідань змонтовані системи відеоконференцв’язку. У залах судових засідань з розгляду кримінальних справ передбачено місця для участі у засідання присяжних, зали також оснащені загородженнями зі спеціального скла для підсудних.
Вестибюль облаштовано зоною очікування, електронним інформаційним табло, камерами схову речей та пунктом пропуску у складі метало детектора та турнікету з можливістю пропуску людей з інвалідністю на візку.
При кожному залі судових засідань змонтовано електронне табло з інформацією про хід судових засідань.
При вході в будівлю суду облаштовано зовнішню зону очікування для відвідувачів. Перед входом в суд облаштовано стоянку для автотранспорту учасників судового процесу, в тому числі для авто людей з інвалідністю, передбачено місце для стоянки велосипедів.
Загальна кошторисна вартість виконаних робіт з реконструкції будівлі після пожежі становила 11912004 грн.
Для забезпечення приміщення меблями та інвентарем витрачено 858924грн., оргтехніки закуплено на 1493981 грн., інвентаря придбано на суму 413475грн.